2015. február 27., péntek

Mikulás játék beszámoló

Hát bizony el vagyok maradva a bejegyzésekkel, de nagyon. Az utóbbihetekben, hónapokban nem volt se kedvem, se energiám, se időm ilyesmikkel foglalkozni. Aztán meg eltüntettem a képeket.De ma végre megtaláltam őket, így gyorsan kiposztolom.

Jelentkeztem Éva Mikulás játékára még decemberben és most sem bántam meg. Csodás ajándékokat kaptam és remélem a tőlem kapottaknak is hasonlóképp örültek.

Én Sünitől kaptam csodás csomagot,amit személyesen vehettem át, mert nem lakunk messze egymástól. Emellett még egy jót is beszélgettünk..Öröm volt a találkozás és az ajándék is. :D


Én pedig Eri Ka részére küldtem csomyagot.Remélem sikerült vele örömöt szereznem.


Örülök,hogy ismét részt vettem egy ilyen játékban és remélem lesz legközelebb is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése